הניואנסים החשובים בתהליך עיצוב המטבח

אז קיבלתם החלטה להחליף מטבח, ואולי לא להסתפק בסטנדרט שמעניק לכם הקבלן, כעת נותר לכם לבחור את בעלי המקצוע הנכונים ולהתחיל במלאכת תכנון המטבח החלומי שלכם. כדי שתצליחו במשימה, הבאנו בפניכם את הדברים הקטנים שכדאי לשים לב אליהם בתהליך תכנון ועיצוב המטבח, אז שווה להישאר כי הולך להיות מעניין.

המטבח נחשב לפריט עיצובי לכל דבר שעשוי לשמש את דיירי הבית 10 שנים ואף יותר, ולכן בניגוד לרהיטים אותם ניתן להחליף בתדירות גבוהה יותר בשל בלאי או טעם אישי, את המטבח יש לעצב בצורה נכונה כדי שיתאים לנו לטווח הארוך, הן מבחינת העיצוב שלו והן מבחינת הפונקציונאליות שלו. ולכן, שימת לב לניואנסים הקטנים בתהליך, תוכל להבטיח לכם רכישה נכונה שתשמש אתכם לטווח הארוך.

שנתחיל?

מרחב עבודה גדול ומרווח

כולם מדברים על מרחב עבודה גדול, אך לא תמיד המקום בחלל מאפשר זאת, שהרי יש לא מעט אלמנטים שיש לתכנן בחלל כמו מקום למקרר, תנור, מדיח כלים וכו'. אם הנכם רואים שעדין חסר משטחי עבודה, תוכלו לנצל את המרחב בחלל לטובת הצבת אי במטבח שיוכל לשמש כפתרון נהדר למשטח עבודה נוסף, בו תוכלו לרדד בצק, להניח סירים ואפיל וליצור כיור נוסף על האי לנוחות מושלמת.

השקט החדש – טריקה שקטה

את טריקת המגירות או טריקת ארונות המטבח כבר לא תשמעו אם תחליטו לבחור דלתות ומגירת עם טריקה שקטה. אין ספק שרעשי לילה לא יהיו אם תחליטו לפתוח את המזווה ולנשנש משהו, כמו גם אם תחליטו לסגור עם המרפק את המגירה בעת לישת הבצק. כיום ניתן למצוא מגוון רב של טכנולוגיות לטריקה שקטה, כך שתוכלו לאמץ אחת מהן בחום.

פתרונות אחסון יצירתיים

איך שלא נסתכל על זה, פתרונות אחסון הם אחד האלמנטים החשובים ביותר במטבח. טעות נפוצה שעושים זוגות צעירים היא שאינם מסתכלים לטווח הארוך ואינם משלבים מספיק פתרונות אחסון. חשוב לדעת שכאשר ישנם ילדים קטנים, יש צורך לאחסן בקבוקים, תחליפי חלב, מגירת ממתקים ועוד. כיום ישנם מגוון פתרונות אחסון יצירתיים כמו ארונות קיר שכמעט ואינם נראים, אפשרות לבניית אי עם מקום אחסון רחב ועוד.

פרזולים וחלוקה פנימית נבונה

חלוקה נכונה של ארונות המטבח והמזווה בהחלט תוכל לעשות לכם את החיים הרבה יותר קלים במטבח. כיום קיימים מגוון רב של פרזולים לשילוב בארונות המטבח והמגירות כמו מעמדים לסירים ומכסים, מעמד לבקבוקים, לתבלינים והרשימה עוד ארוכה. כדאי מאוד לאמץ את הפרזולים על פי אופי השימוש שלכם במטבח, כך שתוכלו ליהנות מחוויית בישול ואפייה שונים מהסטנדרט.

לסיום, הטאצ'ים הקטנים שעושים את ההבדל

בתום עיצוב המטבח ובנייתו, הוסיפו את הטאצ'ים הקטנים שיהפכו את המטבח לחמים ונעים כמו עציצים ירוקים, קופסאות קפה וסוכר מעוצבים, קישוטים על נישות ואקססוריז נוספים שיעשו לכם טוב על הלב.

רוצים עוד פרטים?

התקשרו עכשיו